– Szkolenie modułowe Multifunction System Kit – organizowane przez MFS Poland wg filozofii wg Prof. Jose Duran Von Arx
– Studia magisterskie logopedyczne i polonistyczne na Uniwersytecie Warszawskim
– Podyplomowe studia z neurologopedii i wczesnego wspomagania rozwoju dziecka od 0-6 lat
– Staże w Polsce i za granicą m.in:
> w Warszawie w Fundacji Synapsis (2012-2014)
> w Londynie w gabinecie „Logopeda London” (2012)
> w Londynie w gabinecie „Polski logopeda” (2012)
> w Londynie w gabinecie „Gaduła (2012)
– Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna TOP
– Poradnia Logopedyczna Logann
– Przedszkole nr 26 w Warszawie
– Przedszkole nr 131 w Warszawie
– Szpital Dziecięcy im. Prof. Bogdanowicza, ul. Niekłańska, Warszawa
– Samodzielny Publiczny Centralny Szpital Kliniczny, ul. Banacha, Warszawa
– Szpital Czerniakowski, Warszawa
– Centrum Zdrowia dziecka, Warszawa
– Ośrodek Szkolno – Wychowawczy dla Dzieci Słabosłyszących nr 15 im. O. Lipkowskiego, Warszawa
– Szpital Grochowski, Warszawa
– Polska Fundacja Pomocy Dzieciom Niedosłyszącym – ECHO
– Zespole Szkół z Oddziałami Integracyjnymi Nr 65, ul. Elekcyjna, Warszawa
– Gimnazjum nr 47 z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marszałka Józefa Piłsudskiego Grenady, Warszawa
Terapie, konsultacje i diagnozy zaczęła prowadzić już na I roku studiów licencjackich. Pierwsze praktyki logopedyczne odbywała jeszcze przed studiami. Ponadto później praktykowała w wielu placówkach logopedycznych, w szkołach, przedszkolach i szpitalach na terenie Warszawy i Puław.
-Standardy postępowania w ankyloglosji. Współpraca logopedy z lekarzem. Noworodki i Niemowlęta. Prowadząca Monika Owsianowska, Neurologopeda kliczniczny (2022)
-Wadliwe realizacje fonemów. Teoria – Diagnoza – Terapia. Prowadząca Jolanta Panasiuk (2022)
-Technika uwalniania mięśniowo-powięziowego z użyciem narzędzia. Zastosowanie w terapii pacjentów oraz po zabiegu frenulotomii i frenulektomii. Prowadząca Monika Ośko (2022)
-Masaż logopedyczny z podkładem muzycznym Prowadząca szkolenie mgr Maria Szyfter (2022)
-Karty Oceny Słuchu Fonemowego – KOSF (2022)
-Diagnoza połykania i techniki manualne w terapii Prowadząca szkolenie: dr Anna Regner (2022)
-Innowacyjne podejście do terapii dziecka ze spektrum ASD (2022)
-Innowacyjne metody elektrostymulacji zewnętrznej i wewnętrznej w logopedii (2022)
-Sensoryczne wsparcie dziecka z trudnościami w zakresie komunikacji językowej (2022)
-Karmienie wcześniaka i małego dziecka (2022)
-Plastrowanie statyczne i dynamiczne w logopedii – kinesiotaping (2022)
-Nowe terapie w logopedii – evidence based medicine (2022)
-Czytanie uczestniczące jako innowacja dla rozwoju mowy dziecka (2022)
-Masaż logopedyczny z wykorzystaniem innowacyjnych pomocy specjalistycznych (2022)
-Holistyczna diagnoza dziecka z wyzwaniami – podejście współczesne (2022)
-Staw skroniowo-żuchwowy w praktyce logopedycznej K. Bieniek (2021)
-Anatomia i funkcje mięśni żucia w obrębie stawu skroniowo-żuchwowego w praktyce logopedycznej K. Bieniek (2021)
-Czucie głębokie w pracy logopedy M. Czajka (2021)
-Migdałki w praktyce logopedycznej A. Rosińska (2021)
-Nadmierne ślinienie w logopedii. Diagnoza i terapia. E. Wojewoda (2021)
-Zgryz otwarty-charakterystyka, przyczyny, postępowanie terapeutyczne. A. Listwoń (2021)
-Przerost migdałka gardłowego. Konsekwencje? Operować czy nie? E. Sielska-Badurek, B. Sambor (2021)
-Diagnoza skróconych wędzidełek jamy ustnej w aspekcie logopedycznym M. Rządzka (2021)
-Taktyka postępowania w ankyloglosji u noworodków i niemowląt okiem lekarza praktyka i neurologopedy J. Bargiel, M. Rządzka (2021)
-Niemowlak u logopedy II Miobobo-krótkie wędzidełko języka u niemowląt M. Machoś (2021)
-Niemowlak u logopedy, część I. Opieka logopedyczna nad niemowlęciem M. Machoś (2021)
-Specjaliści-Specjalistom. Praktycy-Praktykom. II konferencja (2020)
-Logopedia i ortodonta. Wspólny pacjent, wspólne działanie. Ogólnopolska konferencja logopedyczno-ortodontyczna (2020)
-Terapia miofunkcjonalna wg A.Kittel (2020)
-Ankyloglosja krótkie wędzidełko A. Rosińska (2020)
-Diagnoza odruchów oralnych u noworodków i niemowląt M. Rządzka (2020)
-Diagnoza zaburzeń rozwoju mowy u dzieci chorych neurologicznie J. Panasiuk (2020)
-Oddychanie w terapii logopedycznej M.Rządzka (2020)
-Miofunkcjonalna diagnoza niemowląt-logopedyczne flagi ostrzegawcze M.Machoś (2020)
-Tradycyjna a strategiczna terapia dyslalii obwodowej D. Pluta-Wojciechowska (2020)
-Jąkanie sesja pytań i odpowiedzi K. Szamburski (2020)
-Wszystko o wędzidełku w pigułce. Okiem praktyka M. Gawryl (2020)
-SI w terapii logopedycznej dziecka z ASD (2020)
-International Conference ETT for SLP (2019)
-Echolalia jak wykorzystać jej potencjał J. Walczak (2018)
-Logopeda w pracy z obcokrajowcami U. Ciszewska-Psujek (2018)
-Badanie i korygowanie wymowy. Testy artykulacyjne W. Lipski (2018)
-Terapia logopedyczna dziecka z opóźnionym rozwojem mowy M. Fenert (2018)
-Wprowadzenie do masażu pulsacyjno-palpacyjnego z elementami neuroterapii M. Zawichrowska (2018)
-Terapia logopedyczna dziecka z wadą słuchu E. Kwaśniok (2018)
-Strategia postępowania logopedycznego w terapii AWI P. Hawryluk (2018)
-Terapia sensomotoryczna i korekta dysfunkcji ustno-twarzowych A. Regner (2018)
-Wybrane techniki manualne wspomagające terapię ustno-twarzową A. Regner (2016)
– Diagnoza i terapia jąkania i innych zaburzeń płynności mówienia z uwzględnieniem konsekwentnej współpracy z rodziną M. Chęciek (2016)
-”Wspomagające i alternatywne sposoby porozumiewania się” A. Smyczek (2016)
– Karmienie małego dziecka w aspekcie logopedycznym (2016)
– Osoby z zespołem Aspergera-świat emocji (2014)
– Metody i narzędzia diagnostyczne w logopedii (2013)
– Szkolenie podstawowe, MAKATON (2013)
– Diagnoza i terapia wad wymowy wg Cieszyńskiej (2013)
– Zaburzenia rozwoju mowy- wybrane metody diagnozy i terapii (2012)
– TEACCH – podejście do pracy z osobami z autyzmem i Zespołem Aspergera (2012)
– Wykorzystanie elementów metody werbo-tonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej (2012)
– Autyzm-kompleksowa terapia. Jak pozyskać na nią środki (2012)
– Praca z głosem. Technika mowy (2011)
– Rehabilitacja głosu i mowy przełykowej u pacjentów po laryngektomii całkowitej (2011)
– Prawidłowy rozwój komunikowania się i mowy, a rozwój komunikowania się i mowy u dzieci z autyzmem.
– Trudności w zakresie kompetencji komunikacyjnych i językowych u dzieci z nierozwiniętym językiem mówionym.
– Trudności w zakresie kompetencji komunikacyjnych i językowych u dzieci z mową w trakcie rozwoju.
– Obserwacja logopedyczna dziecka z autyzmem.
– Strategie postępowania logopedycznego u dziecka z nierozwiniętym językiem mówionym.
– Studium przypadku (terapia logopedyczna dziecka ze spektrum autyzmu).
– Budowanie i rozwijanie systemu językowego u dziecka z mową w trakcie rozwoju.
– Rola usprawniania neurologopedycznego w terapii małego dziecka z autyzmem.
– Specyfika pracy logopedycznej w przedszkolu dla dzieci z autyzmem.
– Diagnoza nozologiczna i różnicowanie autyzmu dziecięcego.
– Kryteria diagnostyczne dla Zespołu Aspergera.
– Wywiad wstępny z rodzicami dziecka.
– Obserwacja diagnostyczna i funkcjonalna osób z autyzmem.
– Praca z rodzicami dzieci z autyzmem.
– Specyfika diagnozowania małych dzieci z podejrzeniem zaburzeń ze spektrum autyzmu.
– Specyfika pracy terapeutycznej z wykorzystaniem metody PECS.
Agnieszka Dankiewicz na ZnanyLekarz.pl