Absolwentka pięcioletnich studiów na kierunku logopedia z audiologią na UMCS, protetyki słuchu na
Medycznym Studium Zawodowym w Lublinie oraz studiów podyplomowych na kierunku
neurologopedia na Uniwersytecie Marii Curie-Skłodowskiej.

Praktykę zawodową zdobywała w lubelskich przedszkolach, szkołach podstawowych, integracyjnych, poradniach. Praca z dziećmi,zwłaszcza z tymi ze specjalnymi potrzebami, to dla niej ogromna pasja, spełnienie marzeń i ogromne
wyzwanie. Cały czas podnosi swoje kwalifikacje uczestnicząc na różnych kursach, szkoleniach i konferencjach. Prywatnie, lubi jazdę na rowerze i wieczory z dobrą książką.

Szkolenia:

  • ,,Zabawy muzyczno-ruchowe i rytmika w pracy z dziećmi i dorosłymi”;
  • „Zabawy żłobkowe dla dzieci od 1 do 3 lat „;
  • „ORM. Kreatywne postępowanie logopedyczne”;
  • „Wady artykulacyjne spółgłosek (k, g, w, f, p, b, m, t, d, n) i samogłosek oraz ich korygowanie”;
  • AAC: Wprowadzenie alternatywnych metod komunikacji u osób z autyzmem”;
  • „Diagnoza i terapia ryzyka dysleksji dzieci w wieku przedszkolnym”;
  • „Terapia logopedyczna ucznia z sygmatyzmem”;
  • „Terapia logopedyczna ucznia z mową bezdźwięczną”
  •  „Terapia logopedyczna ucznia z rotacyzmem”’
  • „Podstawy Kinesiotapingu”;
  • „Wprowadzenie do AAC – Alternatywnych i Wspomagających Sposobów Komunikacji”,
  • „Diagnoza i terapia logopedyczna ucznia z wadą słuchu”;
  • „Komunikacja językowa dziecka z autyzmem – diagnoza i terapia logopedyczna”;
  • „Elementy Integracji Sensorycznej w pracy logopedycznej”;
  • „Badania słuchu w logopedii”;
  • „Masaż logopedyczny”;
  • „Terapia tradycyjna a terapia strategiczna. SMURF.
  • „Elementy logorytmiki jako metody wspomagającej rozwój mowy dzieci w wieku przedszkolnym i
    wczesnoszkolnym”;
  • „Wczesna Interwencja Logopedyczna – warsztat praktyczny”;
  • „Opóźniony Rozwój Mowy – szkolenie warsztatowe”;
  • „Masaż Shantala a rozwijanie mowy dziecka- podejście praktyczne”;
  • „Praksja i kinestezja artykulacyjna”;
  • „Wertykalno – horyzontalna pozycja języka”;
  • „Terapia miofunkcjonalna”;
  • „Skojarzenia do mówienia”.